Sjuk

Kul att man på första lediga dagen blir sjuk. Vaknade i natt av att jag hade fruktansvärt ont, kunde inte sova. Sen hade jag världens tandvärk som grädden på moset... Tur att jag ska till tandreglerare snart och kolla med tandställning. Tandläkaren ringde igår, bokade tid och sånt. Älskar min tandläkare, han verkligen bryr sig om mig. Så han kommer åka med upp, tala för mig så att vi får vår vilja igenom! Förhoppningsvis. Annars kommer jag att bli tandlös, för pallar inte med den här tanden längre. Hehehe...

Idag är jag i allafall ledig. Mamma ville besöka mitt fik så ska alldeles strax ner i stan och möta upp mammsi. Ska käka mat på Ebbas, mumma. Har jag bara lagat maten, aldrig käkat den så det ska bli spännanade ;) Ikväll ska jag VILA och plugga teori, i morgon har jag risk ettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0