Kalkbrennrarna



Jag har alltid (alltid och alltid, i något år) varit galen i Paul Kalkbrenners låtar, fyfan vad bra det är. Dock brukar det bara vara Allan brallan som håller med mig. Alla andra tycker det är för lite sång. Tycker inte han har någon speciell genre utan typ en egen, dock räknas han typ som deep house, techno m.m. Egentligen inget jag gillar så värst, men hans är grym. Han bror i allafall, Fritz är han som sjunger i Sky and sand en av mina favoritlåtar. Förstod inte innan att Fritz också gör egen musik, så nu är faceing the sun en av Fritz låtar min favvo just nu. Mjaooo. Har ingen aning om vad jag ville komma fram till, men lyssna kanske?? Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0