Måndag

Haft en toppenhelg! Hade en skitrolig men lite spårad utgång i lördags tillsammans med vänner från jobbet. känns verkligen kul att man börjar lära känna folk där nu. dock ångest över att folk slutar hela tiden, men what ever. idag träffade jag elin, vi stack till maxi och handlade mat sedan hem till henne för att käka den (logiskt hehe) och sedan kollade vi film. mysigt. sedan körde jag hem. hehe. 

sjukt läskigt. igår trillade ett träd precis bakom mig. jag blir paranoid och börjar tänka. 20 sekunder senare och jag hade kunna vara där liksom. skulle hämta mamma och pappa hos vänner. jaja, jag var som sagt lite före thank god. imorgon blir det jobb och sedan ska jag och mammasi träna. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0