Catch up!

Igår hade jag mysig filmkväll med Elin. Hon hämtade mig vid jobbet, så snällt. Så stack vi hem till henne och kollade film. Trotts att vi kollade en drama film så skrattade vi igenom hela filmen, har så jäkla kul med henne hehe! Sedan vart det 10-11 h jobb idag igen, efter det träffade jag Emma från klassen. Vi stack till il café brutale och käkade middag. jag käkade ceascar (kommer aldrig att lära mig hur det stavas) sallad. sedan stack vi hem till mig och har snackat en himla massa. nu ska vi kolla film! imorgon är det jobb ytterliggare 10-11 h sedan på kvällen ska jag träffa emma granne och kanske någon till. Trevligt!

På lördag ska jag plugga körkortsteori, det närmar sig AH! Sedan ska jag ut med alexandra och lina, trevligt! på söndag är det farsdag. bästaste pappsen ska firas! ♥


Från galna utgången i stockholm, ska göras om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0