Yesterday

Sjukt deppig och opepp på allt idag. Ska faktiskt ta och försöka sova efter filmen, även om jag vaknade vid 2 idag. Ska se i rymden finns inga känslor, folk säger att den är dålig, men jag har en känsla av att den är bra. Ska ge den en chans.

Alltså, har haft en konstig känsla hela dagen och även i natt (i drömmarna). Hade på tal om drömmar, en sjukt jobbig och obehaglig dröm inatt. När jag kom hem och hade lagt mig så var jag så himla törstig men jag orkade inte gå ner och hämta vatten. Så i drömmen var jag också törstig, men jag drömde att min hals och delar av strupröret hade fräts sönder så så fort jag skulle dricka rann det ut där och jag kunde inte släcka törsten. Sjukt jobbigt, haha.

Kvällen var inte riktigt som förväntat, men jag tänkter inte skriva något om det här. Träffade Olle från idol, han sa grattis och kramade mig. Alltid något, hehe :)


Istället för grattis skulle jag tvingat honom att fria, hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0