New york ur mobilen

Eftersom det visade sig att mitt minneskort med hälften av bilderna är på vift (ute och handlar mat med mamma så får det bli mobilbilderna så länge). Jag hade dessutom bara med kameran ut två dagar så det blev inte så mycket bilder.


Det första vi ser i taxin av new york.


Som sagt... ur mobilen. Det var när jag skulle gå över ett av de där övergångställena där det är grönt lika lång till som det tar att gå över gatan (jag vet inte om det är för att jag går långsamt). Så jag var tvungen att gå samtidigt som jag tog fotot + att det var mörk = dålig kombination och dålig kvalité.




















Ringer det några klockor gossip girls tittare? hehe


Sista dagen tvingade jag med mamma på bio och då var det tydligen världspremiär av monte carlo så massor med kändisar var där. Såg antaligen Selena Gomez om hon inte har en dubbelgångare.


1. Jag ska aldrig bli paparazzi, kan ju inte fota skarpa bilder. 2. Justin Bäver kom gående inne på bion, ganska otippat. 3. Nej, jag var inte på världspremiären, råkade dock vara på samma biosalong, som jag antar att de flesta fattat vid det här läget. 4. Jag är inte beiber fan, tro inte det. 5. Mamma trodde en av livvakterna var justin beiber. hallå, det går 6 svarta lika dant klädda män och en i mitten, vem är den kände? höhö


Vi var tvugna att leka kulturella och besöka pikachu (picasso), van gogh, monet m.fl.

Var så goda för dessa extrsemt pixliga bilderna. Kommer bättre sen fyi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0