Senaste i bilder

Mehe. Skrev detta igår för att jag inte pallar skriva idag. Läskigt att skriva i det här tempuset fast det publiceras i morgon. Jaja. Idag (imorgon; hehe), just nu är jag på väg till Båstad med Emma! Vi ska bland annat försöka att träffa Rebecca som Emma inte träffat på ett år. Jag ska övningsköra upp. Egentligen skulle jag dit idag också, men jag är för pank :(

















Igår var jag som sagt på "välkommen hem" middag hemma hos Emma. Det var jättekul att träffa framför allt Emma och Jakob men även alla andra från klassen som man nu inte träffat på drygt en månad. Det var väldigt trevligt och god mat! Emma har du lagat maten? Haha Vi satt och snacka sedan drog vi hemmåt. Satt dock och kollade film in mot småtimmarna nörd som jag är.

Idag träffade jag Emma igen, det var meningen att vara wolfpack reunion men "the leader of the pack" sov haha. Så jag och Emma catchade up och träffade sedan Allan brallan eller ska man kalla henne DOKTOR allan nu? GRATTIS! Om ni inte fattar behöver ni inte fatta...

Nu tänkte jag sova i morgon bär det som sagt av mot båstad med emmsen och mes parents :) Au et revoir et bon anne fast jag menar god natt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0