Tackkort

Gud vad tid det tar att designa/beställa/skriva/skicka tacckort till gästerna på min student. Har suttit med det hela eftermiddagen. Men nu är jag klar - i allafall med de tackkorten vi beställde. Beställde 30, trodde inte de var mer än 30 olika sällskap men hade tydligen fel. Så nu fick jag beställa ytterligare 10 tackkort. Börja om hela processen haha. Men det kommer i allafall att skickas i veckan.

Ett tips. När ni ska skicka tackkort, använd qpix.se - 1 dags leverans blev det för mig. Snygga var korten och allt fungerade.

Kommentarer
Postat av: annelie

haha oooh remember that! Vi hade ju 140 gäster, ett jävla skrivande och en jävla skrivkramp på det ;) HUA!



Vi får ses snart sötis!

2011-07-15 @ 13:20:57
URL: http://blomquista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0