Stockholm!

Hallå! Är i stockholm nu med mamma och pappa. Igår sov vi över i Linköping hos kusinerna. Jag, Nina, Niclas och Mirjam tog en runda på stan på kvällen, satt på platå, en mysig uteservering/klubb i Linköping. Sjukast är att närvi sitter där går två personer som jag känner igen (och jag bor inte i linköping) så det tar tid för mig att komma på vilka det är. Sen kom jag på att de var på Rock werchter - världen är liten.

Idag åkte vi i allafall till stockholm. Kom på em, så vi gick lite i affärer, hittade dock inget. Så får ta det imorgon då jag ska shoppa med nästkusin Linn och kusin Nina. Nu ska jag inte slösa internet (begränsat) så kan heller inte ladda upp bilder. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0