Scotch & Soda

Kom ni ihåg mitt gamla iphonefodral från liebeskind som jag tappade bort/blev stulet? I allafall har jag försökt hitta något nytt sedan dess. När jag var i Paris hittade jag ett från Scotch & Soda. Hur fint som helst och kostade inte heller så mycket!





SCOTCH & SODA - 200 KR

Såhär ser det nya fodralet ut. Nu måste jag vara med försiktig, vill inte tappa bort detta också. Funderar dock på att köpa mitt gamla från Liebeskind på internet, men får nog vänta tills jag hittat ett jobb så jag har pengar att köpa det för haha. Nu ska jag se... PARADISE HOTEL, yey!

Kommentarer
Postat av: Felice

hehe javisst är dom! kommer från have2have!:) Kram

2011-07-12 @ 18:40:08
URL: http://felice.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0