Make up

Smink är billigt i New York, vissa märken som är riktigt dyra hemma är väldigt billiga där som exempelvis i.d. och clinique. Jag köpte en del smink som jag glömt visa så tänkte göra det nu!


Ett O.P.I naggellack kostade cirka 40 kronor där, helt sjukt. Det blåa är riktigt fint, kornblått om man tar två lager.


Två ögonskuggor från M.A.C. De kostade 15-20 dollar stycket.


Jag köpte massor med id smink, använder det dagligen.


Köpte en warmth, kostade drygt 100 krono4, riktigt billigt!
Jag använder warmth som foundation på sommaren då man är solbränd och som rouge på vintern för att få lite färg.


Medium beige - N20. Kostade cirka 120 kronor kanske.
Har inte använt den här innan men kommer att användas som foundation under vintern då jag är blekfis. Har andra i liknanade toner.


... och en mineral veil. Använder inte den så mycket, men kom med i paketet jag köpte.


Köpte två eyeliner från clinique och en pänsel att använda de med. Jag har dock nästan bara använt den bruna, riktigt fin! Den svarta kommer väll till användning förr eller senare.

Köpte lite till men det orkar jag inte visa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0