Done igen!

Haha. Skickade precis iväg ansökan om ett jobb vars deadline är om 8 minuter. Jag fick tillbaka den gamla skolstressen man har minutrarna innan deadline för inlämningar. Jag vet inte hur många gånger jag har skicka in arbeten sådär 5 minuter innan deadline en söndagnatt, många gånger är det. Jag trodde att när jag tog studenten skulle det dröja med sådana stressiga situationer tills jag åtminstone började studera vidare, men icke sa nicke. Jag satt man andan i halsen speciellt när elektroniken inte fungerar. Ska alltid krångla då man mest behöver den. Jag tror inte jag får jobbet, jag har alltid lärt mig att det tar 99 nej innan man får ett ja. Så jag antar att jag får söka 98 jobb till innan jag får ett. Bara att söka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0