COLDPLAY

Ett av de mäktigaste ögonblicken i hela mitt liv var coldplay konserten på rock werchter. Jag grät genom hela konserten för de var så fruktansvärt bra, för det är ett band jag har lyssnat på grymt länge genom både med- och motgångar, deras låtar berör mig o.s.v. Grymt härligt var det! Dock tog batteriet på vår kamera slut efter 1 bild... Sån tur var stod vi brevid världens gulligaste greker som skickade alla sina bilder till oss så nu kan jag äntligen visa lite bilder från konsterten! Sjukast av allt var att jag glömde tid och rum... lyssnade bara på musiken och kom tillbaka efter konserten, lite läskigt.













Chris är nog ful... not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0