2 faktum

1. Jag är lite kär, i Harry McVeigh om ni vet vem det är. Det är, för er stackare sominte vet, sångaren i white lies. Ja, jag kansk ska dra alla över en kam och säga att jag har blivit kär i White lies. Jag kan ju utan att överdriva eller ljuga säga att white lies går på högvarv hemma i mon maison. Favoriten är e.s.t, så bra. Riktigt grymma!

2. Jag har hittat min största svaghet - garderober. Jag vågar nästan inte berätta för det är pinsamt... Det föll någon tår för kinden när jag såg en vacker garderob. Men till mitt försvar lyssnade jag på musik så jag hoppas (kommer inte ihåg) att det var en riktigt känslig låt som spelades. Gråter ofta till musik, eller musik får mig att tänka på saker som får mig att gråta. Okej, nu blev det lite personligt. I allafall 2 faktum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0