Tisdag

Vaknade vid 1 tillsammans med Sara. Vi var ute och käkade igår tillsammans med Emma. Sedan kollade vi film hemma hos Julia med Disa (och Julia såklart...). Vi såg ET och sedan någon läskig the last house on the left eller liknande hette den. Den gillade inte jag, den var riktigt läskig. 

Idag tänkte jag träna och sedan skulle jag egentligen träffa Felice, men hur får man tag på henne? Nu måste jag sticka, duktig jag är. Har träningsångest, hatar att träna. Jag vill inte träna. Önska att det fanns något annat sätt än att träna. Det kanske bara är namnet "träning" och känslan jag hatar. Ska numera kalla det shopping, hehe. Okej, nu ska jag sluta flumma. Hoppas du inte läste hit, för det vara bara onödigt skit. (rim också som pricken över i:et, grädden på moset).

Den ända raketbild jag fick på nyår. Inte så fin precis, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0