Tisdag

Shit vad veckorna kommer att springa iväg. Det finns lite saker att längta till de kommande dagarna/veckorna.
♥ 18 års middag/ 21 års middag på lördag - klumpiduns. stackars peder.
♥ Cern/Geneve/Berlin med klassen om 3 veckor
♥ Ramundberget för skidåkning om 6 veckor

Sedan har jag en massa roligt att se fram emot om någon måndag. För vem tar inte studenten då? Jo jag! Jag ska på två baler (bal i plural, säger man baler? man säger ju inte balar, det är sådana på åkrar, haha), studentresa till Kroatien med klassen, har massa hemliga planer till den resan, hehe, sedan är det ju själva studenten och mottagningen hemma. Detta kommer bli ett grymt år. 

På tal om "detta året kommer bli bla bla bla..." och det som händer i början av året det är så resterande del av året kommer bli. Jag har fortfarande inte blivit av med min jobbiga förkylning... Blir riktigt irriterad. Och det som spänner i ryggen, som vägrar att försvinna, får jag agg på.

Svinfin tröja som jag tyvärr glömt hemsidans namn. Hittade den, om jag inte minns fel, på Elin Klings gamla blogg (tv4 bloggen alltså). Det var en japansk hemsida så man kunde ändå inte förstå något. Fina kläder hade de i allafall. Om jag hade en aning om vad de kostade och visste hur man beställde hem, så hade den här lilla filluren kanske varit placerad i min garderob. Vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0