Studentmössa

Ingen av de jag känner blir förvånade när jag säger att min studentmössa in blev producerad med klassen för de tappade bort min beställning. Sådana knepiga saker händer alltid mig. Hade dessutom glömt bort det, kom på det i morse att jag inte har någon studentmössa. Dessutom tar produktionen lång tid, men nu bör de vara lugnt. Beställde nyss en mössa, gjorde om den lite som jag vill ha den, hehe. 



Bara för att jag sa att sånt knäppt hände mig hade de tydligen inte fått med min sista bokstav i Cajsa. Det står alltid Cajs där bak. Jag dör... Kul.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej Cajsa!

Bara undrar vart du har beställt din? Har nämligen fortfarande inte beställt min (A)

puss :)

2011-01-26 @ 12:16:07
Postat av: Anonym

inget svar?

2011-01-27 @ 23:26:07
Postat av: Anonym

hehe jo :) skrev det. från www.abcgruppen.se!

2011-01-28 @ 00:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0