Onsdag

Vaknade som vanligt vid ett tiden tillsammans med Michelle. Vi hade sett två skräckfilmer igår medvetet vilket resulterade i att vi inte våga sova ensamma, haha. Så idag tog vi tummen i röven och såg filmen vi är tvugna att göra i skolan, Hair. Jag tycker faktiskt om den, riktigt mycket. Jag tyckte det var en riktigt bra film, bra budskap. Jag älskade filmen, okej, där tog jag i. Men den var bra. 

Ikväll ska jag ut tillsammans med några goa tjejer. Jag var inte så pepp innan för jag har brännt 1000 spänn på utgång på lovet, och jag är fattig just nu. Så därför blev jag lite opepp. Men vi ska vara hos Sara innan och jag får hålla i pengarna när jag är ute sen. Det kommer nog blir bra ska ni se, haha...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är din favoritfilm? :P

2011-01-06 @ 01:56:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0