Måndag

I skolan hände inget speciellt. Vi skulle egentligen få våra omdömen idag (provisoriska betyg) men de verkar inte vela ge dem eftersom de inte kommit upp på ss (vårt intranät) ännu. När jag kom hem skypade jag dock med Emma jättelänge och det var så trevligt, hon hade bytt hem och hon var så söt! 

Nu har jag suttit med ekonomi, oh jisses, i 2 timmar. Innan dess sov jag också, hehe. Eftersom jag vaknade halv 2 i söndags visste jag att jag inte kommer kunna somna så jag la mig medvetet sent för att ta en middagslur idag. 

Nu tänkte jag redigera det sista i ekonomi som jag sedan ska visa upp för mina kära kamrater till kollegor i morgon. Börjar inte för ens 10 i morgon (brukar vanligtvis börja 8.15 på tisdagar) så lite sovmorgon skadar inte. Det var väll vad jag kan uppdatera er om mitt liv, intressant quest'ce-que?


Bjuder på en gammal bild från i nian. Blev av mitt mitt gråa fina linnen (på bilden) och bytte med en kompis som hade lika dant mot en odd molly tröja jag hade för jag älskade verkligen linnet. Nu är det linnet också borta. Kan folk fucking sluta sno, blir lack som fan. (Det andra vet jag att det blev stulet, men detta kan jag ha slarvat bort, hehe). 

Kommentarer
Postat av: disa

Jag är så jävla snygg på denna bilden. sickkk

2011-01-17 @ 17:48:24
Postat av: sara

HAHAHA påminn mig om det med din tröja när vi ses! <3

2011-01-17 @ 18:17:06
URL: http://sarafriberg.devote.se
Postat av: örjan

det ligger hemma hos mig

hehehee

2011-01-17 @ 20:11:31
Postat av: emma

riiiktigt charmig bild, inte igår precis :P

2011-01-18 @ 17:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0