Korall och turkost

Jag tror de felsta förstår vad jag ska komma till? Det är dessa färger som mina naglar kommer att få bära i vår speciellt sommar. På förvåren (innan man fått sin färg) kommer jag nog att använda nude, och mina dystra fina färger som jag har införskaffat mig under vintern.

Ni som känner mig vet att jag är en "nagellackholic". Det jag köper mest är naggellack och jag får ofta nya sug på färger. Men eftersom jag har omkring 50 olika naggellack skulle jag tippa på så brukar jag ibland blanda färger för annars skulle nog antalet ligga upp mot 70 st (onödigt många).

Och nu har jag fått för mig att korall är min färg (inte för rosa, hatar rosa på händerna, fötter ok, men inte händerna). Så jag försöker få fram en lite organe, men inte för orange ton som jag faktiskt skulle klara av att bära.


Tumblr_lexux4gbhh1qbemcro1_500_large

När mina händer blir lika gruna och fina som de ovan kommer naglarna att prydas av fin turkos och korall.

Tumblr_leq5mwhxtn1qf8wfko1_500_large

Blandade ett korallfärgat lack likt detta som jag provar på naglarna just nu. Dock är mina händer för bleka för att använda det men kommer använda de i sommar i allafall! (kroatien, hehe).

Tumblr_lf0tek5usr1qc63yeo1_500_large

På tal om naglar, hur coolt? Hade ju fungerat som "ta-bort-de-gröna-fula-på-ringar" överlack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0