Good and bad news

Man kan väll börja med de dåliga nyheterna:
- När jag skulle handla mat till företaget hade jag inga pengar på kortet. Jag sa ju att "nä men jag har pengar din automat är fel". Så mamma, som var med sån tur var, fick betala. 
- Jag har mycket mer plugg tills i morgon än vad jag trodde och jag kom hem nyss. 

Men den positiva nyheten, vilket egentligen inte är en nyhet är att jag ska till Geneve och Berlin om 1 vecka!!! Och studiedag på tisdag. Wiho!









Köpte två nya fina ringar idag från gina tricot. den långa för 129 kr och stjärnringen för 99 kr. Riktigt fina och jag blev nöjd :)

Kommentarer
Postat av: puss

hehe trodde inte du hade några pengar ;P

2011-01-20 @ 19:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0