Dag 6

Dag 6 – Typ av killar jag faller för

Eftersom jag aldrig varit kär i en kille så kanske jag egentligen inte ska svara på en sån här fråga. Men jag tror att jag vet hur min drömkille ska vara. Han ska bry sig, det är det absolut viktigaste. Inte bara om mig, om alla. Han ska aldrig sätta sig för andra och prioritera hans tid framför andras. Han ska vara omtänksam, vara sig själv och inte hitta på någon helt annan person. Han ska gå sin egen väg och vara omtänksam. Jag bryr mig inte så mycket om hans utseende, klart alla vi ha en attraktiv kille, haha, men inte det viktigaste. Såg filmen Love and other drugs, en sådan kille vill jag ha.

Vad är det för kille jag inte vill ha då? En kille som spelar någon annan är bland det värsta som finns. Någon som tror han är bättre än sig själv och "vet att han är snygg". Haha. Asocial och sådana saker är heller inte så fräna. Och ocool är jobbigt också. Ja, typ det.

Tumblr_ldw2h1a7ce1qbw7w3o1_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0