Dag 4

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Jag har en vision av min framtid. En bild som jag ofta brukar föreställa mig när jag går och lägger mig. Koppla bort allt och bara drömma. Det är dit jag vill nå, det är mitt mål. Jag vill inte säga vad det är där för mål/dröm men den här bilden representerar i stora drag min dröm, i allafall breddgradsmässigt, haha.



Min dröm är orealistiskt, men det betyder inte att jag inte kommer att nå högt. Jag har även andra visioner, mitt huvud består till 99 % av orealistiska framtids visioner. Men jag mår bra av att drömma så.. Haha. Men sedan har jag såklart andra mål och drömmar i livet.

Mitt närmaste är att ta tummen ur röven och börja träna, samt få betyg över 19.0 (utan meriter). Vi får se hur pass jag klarar det. För att öka odsen bör jag sätta mig ner med fysiken nu. Ciao bellos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0