California dream

Jag saknar att sitta på ett bageri, vänta på pizzan som man tar med sig till puben gatan över. Jag saknar att bo på ett typiskt hostel. Jag saknar highway one. Jag saknar alla starbuck mocca latte jag drack. Jag saknar studen i bilen när vi precis handlat mat och åkte på roadtrip. Jag saknar redwood. Jag saknar havet, vattnet, stranden. Jag saknar alla vackra broar.

Framför allt saknar jag studen jag stod framför golden bridge, sekunden jag steg av färgan och såg alcatraz på riktigt, när jag satt på altanen, lyssnade på den bästa musik som finns och lät vinden svalka ansiktet samtidigt som solen gassade på, jag saknar fentons, jag saknar forever 21, jag saknar cabel car, jag saknar alla gånger jag och pappa spelade pingis (MÅNGA), jag saknar sancta monica, jag saknar pier 39, fisherman warph, wisteria lane, mustangen, maten, människorna. Vad jag försöker säga är att jag saknar usa, mycket, väldigt mycket.









Några bilder från california. självklart saknar jag allt annat, men då blir det för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0