Balklänning



Nu är det klappat och kart. På balen nu till försommaren kommer jag att bära den här klänningen i den här färgen. Funderade mellan den här lite gråa nyansen och en aprikos. Men känner att den här håller i längden till skillnaden från den alternativa färgen.

Vart den kommer från håller jag faktiskt från bloggen. Inte för risken är så stor att någon går in på min blogg, falle för klänningen och beställer en lika dan. Det är det som är nackdelen med att beställa.

Men på torsdag klickar jag hem den, har inga pengar just nu. Sen är ballekalle klappat och klart. Lite accesoarer måste jag också fixa. Jag besäller den i en lagom storlek, bättre att sy in än att ha en för liten klänning.

Pristet på klänningen är väldigt billigt, ligger mella 2000-3000 kronor. Till skillnad då från att sy upp för ca 5000-6000 kronr. Dock kommer jag kanske figursy den med sömmerskan som egentligen skulle sy upp en klänning åt mig.

GÖTT! Nu är det bara studenklänningen som är kvar (som jag kanske redan har fixat). Så ingen studenstress/balstress för mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0