update

ursäkt för att jag inte har updaterat, eller inte ursäkta. Men min dator valde att ta en sista minuten till hawaii eller somewhere så jag har inte kunnat använda den... Hoppas den inte fastnar där utan återvänder från de döda. Idag har jag lyckats bli med jobb, tro det eller ej. I går bestämde jag mig för att jag skulle få jobb, tog inte så lång tid. Roliga var att hon slängde massor med ansökningar och valde mig! Dock har jag lite press på mig känner jag. Nu ska jag kolla film au revoir!

I förrgår - Hängde med Felice på väla
I går - hängde med Felice här
Idag - hängde ensam på stan hehe

Kommentarer
Postat av: Sara

var har du fått jobb?! :D <3

2011-08-18 @ 11:48:26
URL: http://sarafriberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0