Jobbsökande på kvällskvisten

Hallå där igen. Rummet har jag inte kommit mycket längre på, det är stökigare än någonsin! Försökte att möblera om lite innan men det gick åt skogen det med. Nu sitter jag i allafall och pillar lite på mitt cv och personliga brev. Tänkte skicka ut till massa bemanningsföretag. Den här veckan ska jag ta tag i jobbsökande vilket jag har sjuktit upp i 2 månader, sedan jag tog studenten.

Jag har några kontakter jag kan använda, men det är jobb som jag helst inte vill ha. Men om jag inte får napp inom någon vecka så tror jag faktiskt att jag ändå tar de jobben jag antagligen redan kan få! Vi får la se vad jag gör. Det jag tänkte komma fram till, jag är störd. Men på ett bra sätt, för jag älskar att sitta uppe på kvällar och "plugga". Nu i form av personligt brev skrivande. Så jag antar att det kommer bli samma sak med jobb i framtiden, älskar kvällskvistarna då jag sitter och betar av arbete.

back 2 business.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0