Jobb





Hallå coolingar. Nyss hemkommen från jobb men hunnit duscha och käka maud. Jag är helt slut i mina ben, de värker som fan haha. Jag ska ta mej fan använda den där appen, runkeeper eller vad heter den? En dag på jobbet i allafall för att sedan kunna räkna ut hur många kakor jag kan få käka, skämt o sido. Hade varit kul att se hur mycket man förbränner under en dag.

Nu ska jag plugga lite körkort. Hehe jag har haft en liten hemlis. Håller på att ta körkort, haft 3 lektioner på lindells men skulle vara en hemlis för min friendos, men sedan gick det inte att hålla hemligt, hade varit tvungen att ljuga och sånt pallar man inte med. Så imorgon har jag lektion och min lärare vägrar köra med mig om jag inte läser "läxorna". Så so long.

 


Kommentarer
Postat av: annelie

såg att du jobbar på ebbas - tro mig, man bränner maaaassor med kalorier i serveringen ;) jag hade stegräknaren några dagar på pistachia - snittade 11500 steg på en jobbdag! ;)

2011-08-30 @ 08:27:30
URL: http://blomquista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0