Påskafton!

Har varit en helt underbar påskdag idag och den blir bara bättre! Började dagen med härliga big brother och frukost tidigt i morse. Var tvungen att gå upp i tid för att käka innan träning. Sedan sprang jag och susanne några rundor i skogen, vilket var otroligt jobbigt men skönt efteråt. Sedan stack jag hem, solade på altanen, läste och hade mig. Sedan kom våra påskgäster, vi satt ute och åt sill, lax, kavring m.m. supergott! Sedan tog jag longboarden tillsammans med Oakie och Ina ner till hamilton där vi satt i solen säkert en halvtimma haha. Ina käkade glass och jag drack vatten, helt slut! Sedan drog vi hemmåt, jag vilade och har nyss duschat. Nu tänkte jag göra vid mig lite, klä på mig för att sedan käka god påskmiddag! Oxfilé, hackebacks?? hur fan stavar man till det? m.m. Ikväll väntar mys med Sara, vi ska kolla film, walk'n'talka, dricka te och mysa! Juste, käka godis! Sparat mig hela veckan till idag, hehe.

Adios amigos, glad påsk! Hehe, ni som känner mig väl, våra gäster kallade oakie åke!!! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0