London # 1

Förra året kollade på på hemsidor från butiker i London och visade i bloggen. Blev inte så många, bara fyra, men tre av de fyra saker köpte jag faktikt. Så tänkte köra på samma sak igen och börjar redan nu! (5 veckor kvar i morgon!).


på bilden armband från marc by marc jacobs som vi med all säkerthet kommer att besöka, hunterstövla och ring från topshop.



Extremt fina wedges i nude/rosa färg, mocka. Kilklackar är enkla att gå med och jag har inga högklackade skor i den färgen. Kommer från topshop och kostar ca 800 kronor (700 kronor med CSN kort).

Hade förra året ett par andra högklackade från topshop som ett av mina "London objekt" och jag köpte faktiskt dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0