dagen i bilder

måste bara först påpeka att byta lösenord är bland det jobbigaste som finns för man skriver alltid in det gamla och få byta sedan, hatar det.
Evelina på lunchen
Frida innan skolfotot!
Frida och jag efter skolfotot.
Jag frågade fotografen om några tjejer i klassen fick ta några gruppbilder tillsammans och det fick vi :) Så jag, Rebecca, Emelie och Frida blev fotade sen när alla andra hade stuckit. Blev bra, annorlunda bilder dethär året! Dock faila mitt klassfoto, ser riktigt äcklig ut. blev bra i ettan, dålig i tvåan och sämst dethär året. fruktar skolkatalogen... ueeeh
nu ska jag öva lite marknadsföringsredovisning, räkna lite fysik och sen träffa emma och se på idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0