Torsdag

Idag stannade jag hemma från skolan då jag endast hade två lektioner. Men hade glömt att jag skulle labba med med min grupp så det var lite surt. Ska sticka in till skolan i morgon tidigt istället för att labba klart innan höstlovet. Har mycket att göra innan jag ska till London för som ni säker vet och har erfarenheter om älskar lärare att ge uppgifter till efter lovet och så är mitt fall. Jag kommer inte ha en ledig sekund på höstlövet, fullbokad, haha, så därför måste jag göra klart så många uppgifter som möjligt innan:

♥ Fysik labb
♥ Instuderingsfrågor fysik (inlämning)
♥ Kemi Instuderingsfrågor
♥ Mentorsbrev
♥ 1900-tals examination

Jag hoppas att jag får gjort i allafall hälften av det idag och imorgon. Måste även packa, jobba (om jag hinner) och färga håret. Sedan bär det av till min älsklingsstad London. 2 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0