Höst 2010: Cardigans

Löven börjar skifta färg till de vackra röd/gul/oranga färgtonerna, temperaturen börjar sjunka och ligger nu under tio-graders gränsen, halsdukarna, vantarna och mössorna har plockats fram medan den blommiga sommarklänningen har stoppas undan. Det börjar bli höst! Med hösten kommer nya tag, nya studier och framför allt... höstmodet! Vi fyller våra garderober med massvis av nya plagg för att dämpa vad vi kallar för höstdepressionen. Denhär hösten är inget undantag och jag har själv plockat ut mina favoriter.
net-a-porter, hm


Samtliga tröjor är från net-a-porter förutom den militärgröna på första raden. Jag valde först mina favoriter från olika sidor men de andra såg så tråkiga ut om man jämförde med net-a-porters plagg så jag visar endast deras.


Det jag kommer kolla på i höst när jag letar efter tröjor är: 1.Färgen 2.Detaljerna 3.Designen
Färgen ska helst vara militärgrön, detaljerna ska antingen vara paljetter, skinn eller stenar och designen får gärna vara pösig. Det är svårt att beskriva vad jag letar efter men som man säger... bilder säger mer än tusen ord. Så bilden beskriver bra vad jag kommer leta efter i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0