Fem hatobjekt på kvällskvisten

ψ Fickor - jag förlägger alltid massor med saker i fickor så som nycklar, kort och ringar.
ψ Kylan - varför ska det redan i oktober vara nollgradigt? kan inte kylan vänta...
ψ Ringar som rostar - hatar ringar som ger grön beläggning på fingret och blir rostig, skitfult!
ψ Tidiga morgonar - vem har sagt att vi måste börja skolan klockan åtta? det suger ju...
ψ Träning - varför måste man träna? :(
Älskar verkligen dessa ringar (på dubbelringen som är MOT oss står det Jadore och jag "jadorar" verkligen den ringen). Annars är favoriterna "dubbelkorsringen" och döskalleringen, trion. Grymt snygga och vad det hade med hatlistan... det vet jag inte. Det är tvärtom: min älsklingslista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0