Lördag

Jag orkar inte med mer skolan, den kan gå och dö. Idag har jag haft jättestruligt med uf arbete inför i morgon men nu är det mesta löst så nu tänkte jag sätta mig med fysik, har prov nästa vecka. Hatar fysik framför allt. I morgon har vi mässa och jag har en stor klump i magen, jag hatar att sälja, känns som att tigga. Men man måste väll öva antar jag. Ett leende på läpparna och våra jullådor är sålda, haha. Nä skämt å sido. Nu måste fysikboken få sig en omgång, jag hatar hatar hatar det. Posivit inlägg :)

Fler hata/hatar i en och samma inlägg får man leta efter, haha... Men en positivt sak, det snöar och är nästan första advent :D... det är i och för sig två saker. bra matte... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0