VELA.

Idag var jag tillsammans med mamma på väla. Vi shoppade en del. Jag fick med mig hem ett par chinos typ, 2 tidningar och godis. Mamma fick ett thomas sabo halsband, 2 odd molly tröjor och en hunky dory tröja (jag kommer låna!). En av odd molly tröjorna är en jag har kollat på hur långe som helst men den var för dyr för att jag skulle köpa den så mamma köpte den i en "liten" storlek så att jag också kunde låna den :]

Sen har jag och mamma bestämt att vårat nya liv börjar på måndag för vi var tvugna att köpa godis och onyttigt idag för det är renigt. Hehe, vi är knäppa. Dessutom fick jag lösnaglar hem, vet inte om jag ska prova dem eller om jag ska måla med mitt mingröna naggellack.

Nu ska jag kolla fame. Have fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0