svenska hollywoodfruar

Hej igen!
Har suttit hela dagen med designen och försöker nu göra en horisontell meny i någon timme men den vill sig inte. Hela min meny blir helknäpp hela tiden vilket jag inte vill :( Ska försöka fixa den sen men orkar inte just nu. Ska se svenska hollywoodfruar strax. Är det säsongsavslutning? Eftersom det skulle vara sån reunion idag? I allafall tänkte jag bara ändra teckensnitt i bloggen innan jag slutar för idag. Är inte nöjd över huvud taget med bloggen ännu. Funderar på att göra om den helt från början för det känns som om stilmallen och kodmallen inte mår bra med massa testgrejen jag har hållt på med. Bör skaffa en testblogg så mycket som jag experimenterar med bloggen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0