Sex and the city 2

Hejsan!
Sitter med fysiken, slutspurten innan provet i morgon. Hade satsat "mycket" tid på franskan och inte så mycket på fysiken som jag egentligen bör göra. För oavsett hur mkt jag än försöker kommer jag ändå aldrig på mvg i franska. Så nu ska jag fortsätta med fysiken, andra provet i fy b i morgon.

Sedan ska jag och Emma fira att killer week är avklarat med en frapino på espresso house och bio på kvällen (sex and the city 2!!!). Skulle egentligen fira Frida som fyller 18 men har inge pengar att sticka ut + köpa kingstonpass för :( Så det får bli en annan gång :) Jag vann en biobiljett på skolan, så den används i morgon. Billigt och bra!

Nu ska jag fortsätta. Have fun-.







lite gamla, SUDDIGA bilder på mig. Kommer ihåg att jag var grymt nöjd med bilderna, hahaha... life change

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0