Feather ring

1. Min dator låter jättemycket och ryker, woops
2. Min inlägg försvann, fuck blogg.se + min dator
3. Skriver inlägget mycket snabbare för pallar inte sitta 30 minuter ingen med ett inlägg...

så, tänkte visa mina nya ringar jag har gjort i förra veckan och idag. Det var ungefär mission impossible och jag misslyckades en aning. Dock fick jag ändå fram en ring av min idé jag berättade om.


Gjorde en liknanade fast mindre, såhär ser den ut:

Tänkte göra en likadan fast spegelvänd, kan man använda dem brevid varandra om du fattar.

Förlåt för usla bilder, kameran är på lagning, fick använda kära mobilen min.

Hittade dessutom en grymt snygg fjäderring, denhär! Sök på google på "feather ring" så kommer det upp jätte många tips på hemsidor som säljer fjäderringar. Dock är de flesta i riktigt guld och silver och kostar runt 1000 och uppåt. Inga roliga summor för en liten ring inte.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mira

Sjukt snygga!

Du borde öppna en onlie-store så att man kan få köpa dem av dig. ;)

2010-05-18 @ 15:53:41
URL: http://mhortnagl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0