Acceptera cyklister, vi är bra för miljön!

Jag har länge varit extremt irriterad på folk som inte fattar att det finns cyklister i Helsingborg. Jag har cykelavstånd till skolan och passar på att cykla eftersom det är snabbaste sättet förutom bil och dessutom extremt fin cykelväg till skolan genom "kusten". Dock verkar folk inte fatta att det finns cyklister i denhär stan. Var dag stöter jag på folk som går på cykelvägen även om den är MARKERAD med cyklar och av asfalt, så svårt att ställa sig 1 meter därifrån? Dessutom stör jag mig på alla bilar som bara backar rakt ut i vägen när vägen är tom av bilar, vi cyklister då? Det är inte ovanligt att jag vejar för bilar. Dessutom öppnar bilförarna dörrarna utan att se sig för!

Var bara tvungen att skriva av mig det, haha! Var extremt irriterad över detta "ständiga problem". Gjorde lite info idag och ska sätta mig med kemin nu. Om jag hinner ska jag göra klart franskan också så har jag bara biologi och fysik kvar till nästa vecka, GOTT!


Jag förra helgen eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0