31 maj

Trodde det var juni idag men jag hade visst fel. Har suttit med biologilabben ett tag som ska in ikväll. Hade tänkt skicka iväg den för extra check nu, for your information. Sedan ska jag plugga matte, vill verkligen "naila" detta som Emma hade sagt, haha. Därför passar det inte att sitter vid datorn.

I morgon ska vi ha någon fotbollstunering, dock vet jag inte om jag kommer dra dit, känns väldigt ovärt. Speciellt eftersom jag inte ha idrott längre så har dem inget att bedöma där. Så vi får se, annars stannar jag hemma och pluggar lite matte, hatar matte d, svårt.

I natt sov jag oväntat 12 timmar. Mamma skulle egentligen väckt vid kl 9 (min mobil VAR ju borta). Hon väckte mig aldrig, vaknade klockan 11. Väldigt förvånat. Dessutom hade jag varken busspengar eller cykel så fick ta longboarden till skolan. Men det funkade! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0