Random pics.

Nu kan jag äntligen föra över filer från mobilen till datorn! Yeah, inte bästa kvalité, men det kan vi leva med.


Min födelsedag för 1 år sedan (fyllde 17).


Felice när vi var ensamma på skolan!


Salem Al Fakir i somras.


Jag när jag och felice var ensamma på skolan. Här är vi inne i köket.


Emma på vallåsen!


evelina= full


Min blogg (:


Gamla matrester i skolans kök, DET STANK!


Min och felice bänkplats på engelskan, hehehe. Det syns inte på bilden, men vi hade verkligen satt vår bänk i mitten av klassrummet.


Jummie.


Jag på skolan och våfflor (jag åt massor!!!!!!)


Felice någon gång, har ingen aning.


jag och felice för 1½ år sedan. När vi träffade goa göteborgare och stockholmare. Rolig kväll det!

Fler bilder kommer vill jag lova!


Kommentarer
Postat av: jea

Skolans våfflor var ett tag sedan man åt :)

2010-04-01 @ 11:14:50
URL: http://nonfiction.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0