Hm

En del av den nya kollektionen the garden collection har nu släppts på hm's hemsida. Var inne och klickade och hittade massor med fina kläder. Klickade hem ett par shorts, någon klänning, toppar och skor, detta:






Shortsen och toppen var så fint tillsamman, så kunde inta låta bli:




Jag tror det var allt. Kläderna kommer dock inte fråns i mitten av april då många plagg från the sound garden redan hade tagits slut så det måste produceras flera innan jag får dem (tror jag i allafall). Så i mitten av april kommer de, prefekt timing med vädret och temperaturen. Den blommiga klänningen har jag ingen aning om hur den ser ut, den var fin på modellen och kostade bara 99 kr, så jag slog till på den. Får se hur den sitter, jag är lite skeptisk till shortsen också, man får big as i sådana.

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0