+

Okej. Fortsätter med bilderna nu! Kom nyss hem från Mento, en resturant här i Helsingborg (teatern). Jag åt revbenspjäll med pommes, gott!





Först hade vi historia där NV2A och NV2B sjöng för mig. Man blir alltid lika glad, men generad. Speciellt när jag fick ställa mig upp på scenen i aulan, haha.  Kul var det i allafall, halva grejen med ens födelsedag är all uppmärksamhet och alla gratulationer.


Sen hade vi matte. Vi fortsatte med derivata, mums.





Det var äcklig mat, eller det verkade vara äcklig mat. Så jag, Felice, Hanne, Gustaf, Emil och Lucas åt på Big Buddah, Felice bjöd mig sötnos!


Innan kemin "hängde" vi i vår älskade labbsal. Hahahaha, gud vad vi är hjärntvättade (skämt, hahahahahahaha).

Labb-axl :)


Etanol (som finns i alkohol), vi kallar den fyllehunden. I morgon ska jag och fyllehunden på en härlig promenad!


En annan cool molekyl. C3H10



Efter skolan stack jag, Emma, Evelina och Felice till expresso. Fikade, mysigt! Sedan gick jag och felice lite på stan. Sen gick jag och mamma lite på stan, köpte en jacka, en kofta och en ring. Visar sen :) Sen åt vi som sagt.

Superbra födelsedag, tack alla, ni är underbara!!

Kommentarer
Postat av: emma

GRATTIS IGEN :D:D hoppas dagen varit bra!! och du får ha det ännu bättre imorgon! :D tänk lite på mig (A) PUSS saknar dig <3

2010-03-05 @ 03:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0