10 random

Härmar lilla Felice med 10 stycken saker, hehe.

1. Jag ligger i sänger och kollar bloggar. Får mer och mer dåligt samvete över att jag inte pluggar.
2. Jag ska äta thai idag, vilket jag är väldigt sugen på.
3.Jag + min familj har smittat Oakie med galenskap. Har du ingen aning om vem oakie är, så känner du inte mig.
4. Jag har haft ekonommöte idag och förmydar skit= V U X E N
5. Jag hatar skitsnack och tjejbråk
6. Jag älskar att reta folk, men får dåligt samvete sen
7. Jag är väldigt konstig när det gäller prioritering (typ väljer att köpa en kofta för 2000 kr istället för basic stuff typ en basic kofta, do u fat?)
8. Jag tycker alla lärare ska vara en mix av min kemi och info&layout lärare. Martin + Mickeal= Marteal?
9. Jag längtar till usa.
10. Jag vill se glasblåsarens barn igen. Såg den för typ 10 år sedan.
+ jag vill ha ringen under från smyk.dk!


Riktigt snygg ring från smyk.dk. Kosta ca 400 danska kronor, kan väll vara runt 550 svenska kronor. Tror den är gjort i silver också. Riktigt snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0