Härligt


Fina bilder från weheartit.com

Goodmorning sunshines!
Skulle upp "tidigt" idag för att gå ut med Anna så i gårkväll vid halv ett tiden sms:ade jag mamma "Mamma, kan du väcka mig halv nio i morgon, litar inte riktigt på min väckarklocka. Puss sov sött". Min mobil är jätteknasig och jag vill ju inte försova mig, men så hade jag inte mamma mobilnummer så jag skrev det jag hade för mig att det var. Sedan blev jag osäker och var ju tvungen att mamma skulle väcka mig så jag ringer, det var inte mamma som svarade, hehe. Så var det ingen täckning så hörde inget så jag la på.

I morgon vaknar jag av att min mobil ringer halv nio, då är det denhär personen jag råkat skicka sms:et till. Blev väldigt paff när han säger "ja, du skrev mamma, men jag tänkte att jag ändå kunde ringa". Hur gulligt är inte det? Fakitkst. Jag och Sara pratade om att alla bör vara snälla mot andra och detta gjorde mig jätteglad att han faktiskt väckte mig och brydde sig.

Sedan vad jag i allafall ute med Anna, supermysigt :] Juste... gått ner 2 kg till nu. Bara 6 kg kvar till min studentvikt om 1 år, så det är chill chill chill chill om man säger såååå

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0