Sunday

Kommer inte på någon vettig rubrik så "sunday" får bli bra. Idag skriver jag hemtenta i historia om nationalismen och kvinnans rätt i samhället som förövrigt är två väldigt intressanta saker att diskutera, analysera och reflektera över. Dock är det väldigt svårt att få en bra uppsats om detta. Ska in i morgon innan klockan sex. Har skrivit 3 av 4 sidor. Men kommer ändra och söka fakta hela dagen för detta måste vara en killer inlämning.


Fixade mina dinsko känger med mina beiga skosmycken från Scorett.

Denhär veckan ska jag på måndag packa inför Göteborg. På tis åker jag till Göteborg med klassen, vi ska på bland annat Liseberg på kvällen. Jag kommer åka Kanonen, balder m.fl tills de stänger (gör det redan 9-10 tiden tyvärr). Dagen efter kommer vi gå och shoppa, jag kommer hänga på topsop och Zara har jag en känsla av. Sedan åker vi hem igen på eftermiddagen. Kameran följer med så bilder kommer vi få!

På torsdagen ska vi "sammanställa resultat från beräkningar av berg-och-dal-banor". Tråkigt nog. Sedan ska jag och Felice hem till mig, ev. kanske någon annan. Vi ska ha spa-kväll och göra vid oss inför skolavslutningen på fredag. Jag har 6 studenter jag ska till, hur ska jag hinna??? Måste köpa present till Annelie som tar stunden på fredag, resten fixar mamma och pappa eftersom det är familjevänner.

På lördag kommer Linn hit! Hoppas Helsingborg bjuder på fint väder. Då ska jag till Linn till köpenhamn, malmö, stranden, stan, fikor m.m. Vi kommer ha det jättemysigt. Dessutom kommer vi antaligen åka till Båstad till Felice, har faktiskt aldrig varit hos hennes mamma, hur sjukt är inte det???

Nu ska jag fortsätta plugga, tjing!



Igår hade jag sidecut wannabee frisyr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0