Packar



Börjat packa och här är liiite av min packning. Har så mycket smycken jag använder så satt och kände vilka som var tyngst, de fick inte följa med, haha. Med mig har jag i allafall (underst till vänster) nitarmband lindex, dragkedjearmband lindex, marc by marc jacobs armband, nitarmband (5-pack hm divided), silverarmband tiamo (oxxo wannabee) och till höger delar av 5-pack nitarmbanden, turkosa armbandet är jättegammalt och korsarmbandet har jag gjort själv (syns inte). Mina rayband och nithårklämman förljer också med, "nithårklämman" kommer från lindex as well.

Fransböjare primark, mascara maybeline, dipliner hm, mintgrönt naggellack viva la diva, depend nr 115, 200, 198 (de två sista från sommarkollektionen), spegel från primark.
fyi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0