Hm

Fick reda på att jumpsuiten jag beställt från hm kommit och jag blev glaad! Var rädd att dem antingen inte skulle skicka den eftersom det var en massa strul med allt eller att den inte skulle komma innan usa, åker jag om 4 dagar. Men igår kom den och den kommer vara grym till skinnjacka och svarta låga converse (måste köpa i usa!).

I morgon ska jag även på ansiktsbehandling jag fick av älskade mamma, hon är bäst på att ge små presenter hela dagen som gör en så glad! Fick en väska av henne från hm här om dagen. älskar dig mamma ♥

Måste även leta reda på mina fornarina jeans jag är av med, buuuu :[ Och min älskade blus från hm, vit, enkel superfin. Jag HATAR att bli av med saker, gör mig ledsen.


/allsaints.com
Extremt fina kläder a la cajsa stil från allsaints. Kommer spendera många hundralappar där. Priset motsvarar en blandning av Zara och Hunky dory. De finare koftorna kostar runt 600-1000 kr men är i fint material, det gillar :] Kofta nr 2 och 3 kommer jag leta flitig efter i usa och sko nr 1.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0