8 juli sommarlov 2009

Ons
Idag skulle vi åka till Venedig. Vi gick upp klockan 8, vilket var minst 2 timmar för tidigt för mig. Sedan tog vi båten som gick precis utanför hotellet till Venedig som gick till Markusplatsen. Där gick vi runt och kollade på venetianska masker och på alla fina byggnader. Sedan gick vi över till en ö och kollade runt. Vi åt även supergod foccasia, den var jättejätte god!

Sedan gick vi ett tag och blev väldigt trötta igen, antigen är vi otränade eller så vart det värmen. Jag antar en mix av det båda alternativen. Sedan närmade klockan sig 5, men innan dess skulle jag och mamma köpa några venetianska masker (typiskt Venedig). Jag köpte även 2 väskor och sedan var mina pengar slut….
När vi kom tillbaka till Chioggia vilade vi en stund på hotellet och gick sedan till en restaurant för att äta. Jag åt mixed pizza! Sedan på vägen hem höll jag på att fula mig så att mamma höll på att kissa på sig. Jag har nästan aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. När vi kom hem fungerade vår air condition tack och lov!
Venedig var underbart och det togs underbara bilder. Ett inlägg med bara bilder från venedig kommer upp i cajsafelicia.blogg.se/pictures.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0